بایگانی شهریور ۱۳۹۹ :: کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

استخدام ، آموزش کسب درآمد آنلاین ، کسب پول و ثروت ، درآمد اینترنتی آسان ، کسب درآمد راحت ، کسب پول میلیونی ، کسب سرمایه میلیاردی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

وقتی صحبت از کسب درامد با همکاری در فروش می شود به یاد یکی دیگر از جالب ترین و قدیمی ترین شیوه های کسب درآمد کاربران ایرانی می افتمکه البته این روزها کمی از شدت و حدت ان کم شده ولی باز طرفداران خاص و بازاریابان حرفه خود را دارد و خیلی از سایت های بزرگ برای افزایش فروش این بخش را فعال کردند.

همه می توانند از طریق همکاری در فروش که اتفاقا ساده و راحت می باشد و جزو مشاغل و کسب درآمدهای آسان اینترنتی محسوب می شود و نیاز به تخصص ندارد اقدام به راه اندازی کسب وکار کنند . فقط باید یک سایت یا وبلاگ و یا کانال تلگرامی و یا صفحه پربازدید در شبکه های اجتماعی داشته باشند چون بدون بازدیدکننده خرید و فروشی اتفاق نمی افتد

کسب درآمد اینترنتی شیوه های مختلفی دارد که همکاری در فروش یکی از  راههای کسب درآمد و پول از اینترنت می باشد و اتفاقا در میان شیوه های مثل کسب درآمد از کلیک ، کسب درآمد از کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد از لینک و... مناسب ترین و جذاب ترین ان است .

 

تعریف همکاری در فروش

فرآیندی است که در آن افراد با استفاده از بازاریابی محصولات شرکت‌ ها، ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت را تجربه می کنند که برخلاف مفهوم پیچیده آن، فرایندی آسان و بدون پیچیدگی است. بدین ترتیب که بازاریاب وابسته بازار طرفدار آن محصول را شناسایی و برای آن گروه خاص تبلیغ می‌کند. با استفاده از این شیوه  هم مصرف کنندگان از محصول دلخواه خود مطلع می‌شوند و هم درصدی از قیمت محصول به عنوان کمیسیون به بازاریاب تعلق می‌گیرد.

 

ارکان همکاری در فروش

همکاری در فروش سه رکن دارد که عبارتند از:

1- فروشندگان و تولید کنندگان محصولات

یک فروشنده می‌تواند یک کارآفرین کوچک باشد و یا یک تشکل اقتصادی بزرگ، حتی می‌تواند یک دستفروش، یک خرده فروش، یک بازرگان و یا یک شرکت تولیدی باشد. یک محصول هم می‌تواند ماهیت فیزیکی مانند( لوازم خانه) وهم ماهیت خدماتی مثل (آموزش حرفه آرایشگری) داشته باشد. حالا ممکن است که فروشندگان خودشان فرایند بازاریابی را انجام دهند و یا اینکه به بازاریابان مستقل بسپارند. البته فروشندگان محصولات با برندهای تجاری شناخته شده نیازی به مشارکت فعالانه در امر بازاریابی ندارد و ممکن است فرایند بازاریابی را خودشان انجام دهند و درآمد حاصل از آن را به خود اختصاص دهند.

 

2- همکاران فروش و یا تبلیغ کنندگان

بازاریاب و یا توزیع کننده محصول ممکن است یک شرکت و یا یک فرد باشد که محصول را از طریق یک پروسه بازاریابی جذاب به خریداران بالقوه عرضه می‌کند. به عبارت دیگر یک بازاریاب مصرف‌کننده را قانع می‌کند که محصول موردنظر ارزشمند و مفید است و آنها را ترغیب می‌کند که کالا را خریداری کنند. با این کار از طریق خرید محصول توسط مصرف کننده درآمد کسب می‌کنند.

بازاریابان معمولا گروه خاصی از مصرف‌کنندگان را با توجه به منافع‌شان مخاطب خود قرار می‌دهند، این کار سبب می‌شود که افرادی را جذب کنند که پتانسیل خرید کردن دارند و باعث افزایش فروش برای آنها شوند.

 

3- مصرف کنندگان

مصرف کنندگان بازیگران اصلی این سیستم بازاریابی به شمار می‌روند. بازاریابان از طریق رسانه‌ها و وب‌سایت‌ها محصولات را با آنها به اشتراک می‌گذارند. هر زمان که مشتری جنسی را خریداری کرد، تولید کننده و بازاریاب وابسته هر دو منتفع خواهند شد. بهتر است بدانید گاهی اوقات ممکن است بازاریاب این موضوع را به مشتری اطلاع دهد که از خرید آنها کمیسیون دریافت می‌کند که ممکن است خریداران نسبت به این موضوع کاملا بی‌تفاوت باشند و موضوع قابل توجهی برای آنها لحاظ نشود.

به ندرت خریداران حاضر به پرداخت مبلغی مازاد برای خرید خود به بازاریابان می‌شوند. برای همین معمولا سهم درآمدی بازاریاب در سود محصول گنجانده می‌شود.با خرید محصول توسط مشتری چرخه خرید تکمیل می‌شود و محصول را از طریق یک روال عادی دریافت می‌کند؛ بدون آنکه سیستم همکاری در فروش تاثیری در نحوه تحویل کالا برای او داشته باشد.

 

بازاریابی وابسته یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال افزایش درآمد خود هستند. بازاریاب وابسته می‌تواند از همکاری در فروش با یک فروشنده و به راحتی و حتی از خانه خود، بدون هیچ‌گونه نگرانی در مورد تولید محصول یا ارائه خدمات،  سود خوبی به دست آورد. اگر چه موفقیت در کار بستگی به مهارت‌های بازاریابی  دارد، اما با کمی کسب تجربه، می‌تواند راه موثری برای رسیدن به سودآوری باشد و به عنوان یک شغل اولیه یا یک کار سودآور دوم در نظر گرفته شود

  • گوهر گوهرها

با گسترش اینترنت خیلی چیزها دچار تغییر و تحول شد که یکی از اینها شیوه خرید و فروش یا تجارت است قبلا برای خرید و فرشو کاغذ ، پول ، چک و سفته و... به عنوان ابزارهای مبادلات مالی مطرح بود و کار تجارت بدون این لوازم معنا و مفهومنداشت ولی با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری های جدید همه چیز تغییر کرد در اینجا قصد ندارم خیلی ریز به مقوله تجارت الکترونیک بپردازم چون فقط بررسی کاربردها و یا مزایا و معایبش مقالات زیادی را طلب می کند .

نگاهمان در اینجا بیشتر بر روی تعریف و تاثیرگذاری ان در زندگی روزمره می باشد و اینکه انواع تجارت الکترونیک چیست و کاربرد مختصر ان در زندگی ما چگونه است .

آنچه مسلم و قطعی است اینکه تجارت الکترونیک همه شئون زندگی ما را درگیر کرده و از کارت بانکی و پوزهای الکترونکی مغازه ها ، کارت به کارت کردن عابربانکها تا خرید از سایت و فروشگاههای الکترونیکی و... همه نماد و نشانه های تجارت الکترونیک یا آنلاین و برخط می باشد لذا کسی نمی تواند منکر اهمیت تجارت الکترونیکی و تاثیرگذاری ان در زندگی انسان امروزی باشد.

 

تعریف تجارت الکترونیکی:

تجارت الکترونیک به شیوه ای از تجارت گفته می‌شود که در آن بازارهای خرید و فروش به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. به این معنا که شبکه‎های اینترنتی به عنوان واسطه میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عمل می‌کنند. 

فروشگاه‎های اینترنتی در حکم بنگاه‎های اقتصادی عمل می‌کنند و کاربران اینترنتی نیز همان خریداران و مشتریان می‌باشند. از تجارت الکترونیک می‌توان با عنوان «کسب و کار اینترنتی» نیز یاد کرد. در سال‎های اخیر به دلیل رشد روزافزون استفاده از اینترنت، تجارت الکترونیک بیش از پیش کاربرد یافته است که همچون گذشته یک واژه بیگانه و نامأنوس به شمار نمی‌رود.

 

انواع تجارت الکترونیک یا کسب درآمد از اینترنت :

تجارت الکترونیک به لحاظ تراکنش‌ها به انواع مختلفی طبقه بندی می‌شود:

ارتباط فروشنده با فروشنده (B2B): در این روش بنگاه‎ها و فروشنده‎ها به عنوان طرفین معامله به شمار می‌روند.

ارتباط فروشند و مشتریان (B2C): در این نوع تجارت که بسیار رایج است، ارتباط تجاری مستقیم بین فروشنده‎ها و مشتریان برقرار می‌باشد.

ارتباط مشتریان و فروشنده‎ها (C2B): در این نوع خریداران به کمک اینترنت محصولات شرکت‎ها را اعم از کالا و یا خدمات خریداری می‎کنند.

ارتباط مشتریان با مشتریان (C2C): در این شیوه ارتباط خرید و فروش میان مشتریان برقرار می‌باشد.

ارتباط بین بنگاه‌ها و سازمان‌های دولتی (B2A): این نوع تعاملات تجاری بین بنگاه‎های اقتصادی و شرکت‎ها می‌باشد که از جمله پرداخت مالیاتها و عوارض از  جمله تعاملات آنها به شمار می‎رود.

ارتباط بین دولت و شهروندان (G2C): در این نوع تجارت الکترونیک ارتباط اصلی میان دولت و توده مردم برقرار است که شامل بنگاه‌های اقتصادی، موسسات دولتی و کلیه شهروندان می‌باشد. این شیوه تجارت در ذیل دولت الکترونیک می‌گنجد.

 ارتباط بین دولت‌ها (G2G): در این نوع تجارت الکترونیک، ارتباط میان دولت‎ها برای برقراری روابط تجاری از قبیل صادرات و واردات می‌باشد.

کاربرد تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیکی در سطح وسیعی کاربرد دارد به این معنا که نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است؛ بلکه  شامل سایر جنبه‌های فعالیت تجاری مانند تهیه لیست از کالاها، مدیریت تولید، تهیه، توزیع، جا به جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش می‌شود.

 

  • گوهر گوهرها

کسب درآمد از توییتر

شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی امروزه در تمام شئون زندگی مردم نفوذ کرده و کاربران زیادی که اخبار روز ، مطالب علمی و سرگرمی و... را در این شبکه ها دنبال و پیگیری می کنند.

کسب درآمد اینترنتی از شبکه های اجتماعی به عنوان یک راهکار مهم و نیز شیوه کسب پول مطرح است. شیوه های کسب درآمد از اینترنت از طریق شبکه های اجتماعی متفاوت بوده و به نظر می رسد که مانند خود شبکه های اجتماعی دارای پیچیدگی و جذابیت هایی باشد

کسانی که در اینترنت به انحای مختلف به فعالیت اقتصادی مشغول هستند به اهمیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی و نیز راهکارهای کسب درآمد آنلاین واقف هستند و به خوبی می دانند باید از هر بستر مناسبی برای معرفی کسب و کار و کسب ثروت استفاده کرد

از دیگر موارد در نحوه  کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی توتیتر می باشد، توییتر یکی از پرجمعیت ترین شبکه های اجتماعی موجود می باشد و در واقع دومین شبکه اجتماعی جهان است

شما با عضویت در این شبکه اجتماعی می توانید وقایع روزانه و چیزهایی که به ذهنتون میرسه رو در قالب چند حرف بنویسید و نکته ی باید بدانید این است که شما می توانید مردم رو دنبال کنید و مردم نیز شما رو دنبال کنند .

این موضوع کاملا عادی میباشد که در این شبکه اجتماعی برای کسب درآمد بیشتر ، نیازمند دنبال کننده بیشتری می باشد . برای اینکار شما باید بتوانید دنبال کننده واقعی داشته باشید یا اینکه از سایت هایی که تبادل دنبال کننده میکنند استفاده نماید .

تبلیغات بزرگ‌ترین درصد از درآمد توییتر ، یعنی چیزی حدود ۸۵ درصد آن را متشکل می شود .اما این تبلیغات از نوع قدیمی نمی باشد. بلکه توییتر تبلیغات شرکت‌ها و محصولات را در داخل ساختار خودش تعیین می نماید .

  • گوهر گوهرها