کسب درآمد با همکاری در فروش
وقتی صحبت از کسب درامد با همکاری در فروش می شود به یاد یکی دیگر از جالب ترین و قدیمی ترین شیوه های کسب درآمد کاربران ایرانی می افتمکه البته این روزها کمی از شدت و حدت ان کم شده ولی باز طرفداران خاص و بازاریابان حرفه خود را دارد و خیلی از سایت های بزرگ برای افزایش فروش این بخش را فعال کردند.
همه می توانند از طریق همکاری در فروش که اتفاقا ساده و راحت می باشد و جزو مشاغل و کسب درآمدهای آسان اینترنتی محسوب می شود و نیاز به تخصص ندارد اقدام به راه اندازی کسب وکار کنند . فقط باید یک سایت یا وبلاگ و یا کانال تلگرامی و یا صفحه پربازدید در شبکه های اجتماعی داشته باشند چون بدون بازدیدکننده خرید و فروشی اتفاق نمی افتد
کسب درآمد اینترنتی شیوه های مختلفی دارد که همکاری در فروش یکی از راههای کسب درآمد و پول از اینترنت می باشد و اتفاقا در میان شیوه های مثل کسب درآمد از کلیک ، کسب درآمد از کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد از لینک و... مناسب ترین و جذاب ترین ان است .
تعریف همکاری در فروش
فرآیندی است که در آن افراد با استفاده از بازاریابی محصولات شرکت ها، ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت را تجربه می کنند که برخلاف مفهوم پیچیده آن، فرایندی آسان و بدون پیچیدگی است. بدین ترتیب که بازاریاب وابسته بازار طرفدار آن محصول را شناسایی و برای آن گروه خاص تبلیغ میکند. با استفاده از این شیوه هم مصرف کنندگان از محصول دلخواه خود مطلع میشوند و هم درصدی از قیمت محصول به عنوان کمیسیون به بازاریاب تعلق میگیرد.
ارکان همکاری در فروش
همکاری در فروش سه رکن دارد که عبارتند از:
1- فروشندگان و تولید کنندگان محصولات
یک فروشنده میتواند یک کارآفرین کوچک باشد و یا یک تشکل اقتصادی بزرگ، حتی میتواند یک دستفروش، یک خرده فروش، یک بازرگان و یا یک شرکت تولیدی باشد. یک محصول هم میتواند ماهیت فیزیکی مانند( لوازم خانه) وهم ماهیت خدماتی مثل (آموزش حرفه آرایشگری) داشته باشد. حالا ممکن است که فروشندگان خودشان فرایند بازاریابی را انجام دهند و یا اینکه به بازاریابان مستقل بسپارند. البته فروشندگان محصولات با برندهای تجاری شناخته شده نیازی به مشارکت فعالانه در امر بازاریابی ندارد و ممکن است فرایند بازاریابی را خودشان انجام دهند و درآمد حاصل از آن را به خود اختصاص دهند.
2- همکاران فروش و یا تبلیغ کنندگان
بازاریاب و یا توزیع کننده محصول ممکن است یک شرکت و یا یک فرد باشد که محصول را از طریق یک پروسه بازاریابی جذاب به خریداران بالقوه عرضه میکند. به عبارت دیگر یک بازاریاب مصرفکننده را قانع میکند که محصول موردنظر ارزشمند و مفید است و آنها را ترغیب میکند که کالا را خریداری کنند. با این کار از طریق خرید محصول توسط مصرف کننده درآمد کسب میکنند.
بازاریابان معمولا گروه خاصی از مصرفکنندگان را با توجه به منافعشان مخاطب خود قرار میدهند، این کار سبب میشود که افرادی را جذب کنند که پتانسیل خرید کردن دارند و باعث افزایش فروش برای آنها شوند.
3- مصرف کنندگان
مصرف کنندگان بازیگران اصلی این سیستم بازاریابی به شمار میروند. بازاریابان از طریق رسانهها و وبسایتها محصولات را با آنها به اشتراک میگذارند. هر زمان که مشتری جنسی را خریداری کرد، تولید کننده و بازاریاب وابسته هر دو منتفع خواهند شد. بهتر است بدانید گاهی اوقات ممکن است بازاریاب این موضوع را به مشتری اطلاع دهد که از خرید آنها کمیسیون دریافت میکند که ممکن است خریداران نسبت به این موضوع کاملا بیتفاوت باشند و موضوع قابل توجهی برای آنها لحاظ نشود.
به ندرت خریداران حاضر به پرداخت مبلغی مازاد برای خرید خود به بازاریابان میشوند. برای همین معمولا سهم درآمدی بازاریاب در سود محصول گنجانده میشود.با خرید محصول توسط مشتری چرخه خرید تکمیل میشود و محصول را از طریق یک روال عادی دریافت میکند؛ بدون آنکه سیستم همکاری در فروش تاثیری در نحوه تحویل کالا برای او داشته باشد.
بازاریابی وابسته یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال افزایش درآمد خود هستند. بازاریاب وابسته میتواند از همکاری در فروش با یک فروشنده و به راحتی و حتی از خانه خود، بدون هیچگونه نگرانی در مورد تولید محصول یا ارائه خدمات، سود خوبی به دست آورد. اگر چه موفقیت در کار بستگی به مهارتهای بازاریابی دارد، اما با کمی کسب تجربه، میتواند راه موثری برای رسیدن به سودآوری باشد و به عنوان یک شغل اولیه یا یک کار سودآور دوم در نظر گرفته شود
- ۰ نظر
- ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۳۰
- ۵۶ نمایش