تاثیر رپورتاژ آگهی در اعتبار سایت :: کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

استخدام ، آموزش کسب درآمد آنلاین ، کسب پول و ثروت ، درآمد اینترنتی آسان ، کسب درآمد راحت ، کسب پول میلیونی ، کسب سرمایه میلیاردی

تاثیر رپورتاژ آگهی در اعتبار سایت

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷ ب.ظ

مزایای رپورتاژ آگهی برای افزایش اعتبار سایت

ممکن است این سئوال در ذهن  شما شکل بگیرد که آیا تنها مزیت این روش تبلیغاتی گرفتن بک­‌لینک­‌ها و نهایتا تاثیر آن بر سئو سایت است؟ در پاسخ به شما باید گفت هر چند این مزیت یکی از مهمترین ویژگی­‌های رپورتاژ آگهی است و نباید چشم خود را روی آن ببندیم ولی مزایای بسیار دیگری نیز دارد که به صورت فهرست­وار در زیر به آن خواهیم پرداخت:

  • معرفی برند؛ شما از طریق یک رپورتاژ آگهی خوب علاوه بر تولید یک محتوای تبلیغی استاندارد، برند خود را نیز معرفی می­کنید.
  • جذب کاربران دیگر سایت­ها؛ با این روش و تبلیغ در سایت­های پر بازدید شما امکان جذب بازدیدکنندگان آن سایتها را به خود دارید و فرصتی بی­‌نظیر برای بالا بردن آمار بازدیدکنندگان از سایتتان فراهم می­شود. به علاوه این محتوا برای همیشه در سایت پذیرنده رپورتاژ باقی می­ماند و حتا اگر در محتوای قدیمی­‌تر سایت نیز قرار بگیرد باز ممکن است بازدید کننده خود را داشته باشد و به سایت شما هدایت شود.
  • دائمی بودن و ماندگاری تبلیغ؛ در این شیوه آگهی شما تا زمان فعالیت سایت پذیرنده در آن باقی خواهد ماند و آن را به یک تبلیغ دائمی و ماندگار تبدیل می­‌کند که البته تنها شیوه یک تبلیغ دائمی است.
  • روشی ساده برای تبلیغ؛ به کمک این روش شما به ساده­ترین شکل ممکن می­توانید محصول یا خدمات خود را معرفی کنید.
  • هزینه پایین در مقابل نتایج عالی؛ این روش نسبت به دیگر روش­های تبلیغاتی علاوه بر همیشگی و دائمی بودن آن، بسیار ارزان­تر تمام شده و نتایج فوق‌­العاده­ایی برای شما خواهد داشت.
  • برند سازی؛ یکی از روش­های موثر در برند سازی اینترنتی است.

آیا تنها مزیت این روش تبلیغاتی گرفتن بک لینک‌ها و نهایتا تاثیر آن بر سئو سایت است؟

در جواب باید بدانید که ویژگی مهم ، رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک می باشد ، ولی مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد که به صورت فهرستوار در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

  • شما از طریق یک رپورتاژ آگهی خوب همانطور که یک محتوای تبلیغاتی استاندارد تولید می نمایید ، برند خود را نیز معرفی می کنید .
  • با  تبلیغ در سایت های پر بازدید ، امکان جذب بازدیدکنندگان آن سایت ها را نیز دارید .
  • آگهی شما تا زمان فعالیت سایت پذیرنده در آن باقی خواهد ماند و به یک تبلیغ دائمی و ماندگار تبدیل می شود .
  • شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید محصول یا خدمات خود را معرفی نمایید .
  • این روش نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی علاوه بر همیشگی و دائمی بودن آن ، بسیار ارزان تر تمام شده و نتایج فوق العاده ایی برای شما در بر دارد .
  • از روش های موثر در برند سازی اینترنتی می باشد .

اصل مهم و کلیدی برای تاثیرگذاری زیاد و موثر رپورتاژ آگهی در سئوی سایت این است که اشتباهات در رپورتاژ آگهی را به حداقل برسانید تا نتیجه مطلوب در افزایش رتبه سایت حاصل شود.

ویژگی های رپورتاژ استاندارد

مانند بقیه روش­های تبلیغاتی این شیوه نیز زمانی موثر خواهد بود که اصول و استاندارهای لازم در تهیه آن رعایت شود. اگر چه از دیدگاه هر سئوکار یا وبمستری ممکن است معیارهای مختلفی برای تهیه یک گزارش استاندارد در نظر گرفته شود ولی به طور کلی ویژگی­های یک رپورتاژ آگهی استاندارد که بر سئو سایت نیز تاثیر گذار باشد در چارچوب کلی زیر قرار می­گیرد:

  • باید هدفمند باشد. یعنی به وضوح مشخص باشد با چه هدفی شما تصمیم به تولید یک رپورتاژ آگهی کرده‌­اید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا فقط به دنبال گرفتن بک لینک هستید یا می­خواهید بازدیدکنندگان بیشتری به سایت خود جذب کنید؟
  • محتوای گزارش باید به گونه­ای تهیه شود تا جذاب، کاربر پسند و سئو شده باشد تا بتواند در جلب توجه موتورهای جستجو و کاربران جدید موفق عمل کند.
  • محتوای تولید شده نباید بسیار کوتاه و یا بسیار بلند باشد.
  • برای موثر بودن لینک­دهی داخل متن باید از انکرتکست­های هدف و مورد نظر استفاده شود.
  • برای حفظ اعتبار لینک­ها بهتر است در محتوا بیشتر از 4  لینک به یک سایت استفاده نشده و در متن­های کوتاه نیز تعداد آن را به 2 عدد برسانیم.
  • با ایجاد انکرتکست­های محتلف برای صفحات هدف سایت، رپورتاژ تهیه شود.
  • در آگهی نام برند به طور کامل معرفی شود.
  • و مهمتر از همه اینکه در یک سایت معتبر منتشر شود.

رپورتاژ آگهی مثل سایر روش های بازاریابی زمانی اثرگذار خواهد بود که اصول و استانداردهای لازم در تهیه آن در نظر گرفته شود .

موارد کلی که  یک رپورتاژ آگهی استاندارد ، بر سئو سایت اثر می گذارد از جمله :

  • یک رپورتاژ باید هدفمند باشد .
  • بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند ؟
  • آیا بک لینک میخواهید یا تمایل دارید بازدیدکنندگان بیشتری به سایت خود جذب نمایید ؟
  • محتوای رپورتاژ باید جذاب، کاربر پسند و سئو شده باشد تا موفق عمل نماید .
  • محتوای رپورتاژ نباید بسیار کوتاه و یا بسیار بلند نوشته شود .
  • برای موثر بودن لینک های داخل متن باید از انکرتکست های هدف استفاده گردد .
  • بهتر است برای حفظ اعتبار لینک ها ، در محتوا بیشتر از 4  لینک به یک سایت استفاده نگردد و در متن های کوتاه نیز تعداد آن را به 2 عدد کاهش دهیم .
  • در آگهی نام برند را به طور کامل معرفی و استفاده نماییم .
  • مهمتر از همه موارد بیان شده این است که در یک سایت معتبر رپورتاژ را نشر دهیم .

بهترین زمان ارائه رپورتاژ برای یک سایت چه زمانی است؟

زمانی که اهمیت رپورتاژ آگهی بر همه مسلم شود . مدیران سایت های به دنبال سفارش این نوع از تبلیغات اینترنتی هستند. حال این سئوال مطرح است که بهترین زمان انتشار یک رپورتاژ آگهی کی است؟ و صاحبان کسب و کار برای انتخاب بهترین زمان آن دچار شک می­شوند. برخی اعتقاد دارند همزمان با راه­اندازی سایت زمانی که هنوز محتوای چندانی در سایت وجود ندارد به این کار بپردازند و نرخ مراجعه به سایت را بالا ببرند.

در صورتیکه این اشتباه حتا می­تواند مهلک هم باشد. بک­‌لینک­های آگهی به نوعی امتیازدهی به صفحه یا محتوایی است که کاربر به آن هدایت می­شود و در صورتیکه محتوای چندانی وجود نداشته باشد و به نوعی انتظار مخاطب برآورده نشده، یک امتیاز منفی محسوب می­شو. و تنها زمانی موثر خواهد بود که کاربر با محتوایی با کیفیت و در راستای هدف شما روبرو شود. بنابراین توصیه می­شود در صورتیکه در ابتدای راه هستید از این کار بپرهیزید زیرا برای گوگل نوعی تمارض به حساب آمده و برای سایت شما یک امتیاز منفی در نظر می­گیرد. از طرفی برخی هم معتقدند که رپورتاژ بیشتر مساوی با نتایج بهتر است در حالیکه تعداد زیاد آن نیز حساسیت موتورهای جستجو را بر می­انگیزد.

بنابراین انتخاب زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی مثل هر روش دیگر می­تواند شما را در رسیدن به هدفتان کمک کند. در غیر این صورت فرصت استفاده از رپورتاژ آگهی را از دست داده و آن را به یک تهدید برای سایت خود تبدیل می­کنید. بهتر است مانند هر شیوه دیگر بر اساس یک برنامه زمانبندی مشخص و هدفمند این کار صورت بپذیرد.

سوال مهمی که در این میان پاسخ به آن لازم و ضروری جلوه می کند این است که بهترین زمان انتشار یک رپورتاژ آگهی چه زمانی است ؟

صاحبان کسب و کار برای انتخاب بهترین زمان دچار شک می گردند .

  • برخی اعتقاد دارند همزمان با راه اندازی سایت زمانی که هنوز محتوای چندانی در سایت وجود ندارد ، رپورتاژ آگهی بدهند و نرخ مراجعه به سایت را بالا ببرند.

در توضیح این مورد باید بگوییم ، در صورتی که سایت شما محتوای خوب و درستی نداشته باشد یک اشتباه تلقی شده و بسیار مهلک می باشد  .

ولی ما توصیه می نماییم در صورتیکه در ابتدای راه هستید از این کار بپرهیزید ، زیرا برای گوگل نوعی تمارض به حساب آمده و برای سایت شما یک امتیاز منفی در نظر می گیرد که برای آینده سایت شما مشکل ساز می شود .

  • از طرفی ، برخی نیز اعتقادشان بر این است که ، رپورتاژ بیشتر مساوی با نتایج بهتر ، در حالیکه تعداد زیاد آن نیز حساسیت موتورهای جستجو را بر می انگیزد و دوباره به ضرر آینده سایت شما می شود .

پس برای دانستن زمان دقیق انتشار یک رپورتاژ آگهی ، بهتر است مانند هر شیوه دیگر بر اساس یک برنامه زمانبندی شده و مشخص و هدفمند جلو رفته تا به خوبی اهدافتان تحقق یابد .

دانستن نکات کلیدی در تهیه یک رپورتاژ موثر

نکات کلیدی که میتواند به شما در تهیه یک رپورتاژ موثر کمک نماید :

  • انتخاب هوشمندانه سایت های میزبان که پذیرای رپورتاژ آگهی شما می باشند .

( سعی کنید که سایت هدف با حوزه کاری شما مرتبط  باشد تا نتایج بهتری نصیبتان شود .)

  • اطمینان حاصل کنید که محتوای انتشار یافته ، دائمی بوده و لینک های آن در آینده حذف نمی گردد.
  • از ازدیاد لینک ها دوری نمایید زیرا این عمل تاثیر عکس در نتایج کاری شما خواهد داشت .
  • برای آگهی تبلیغاتی خود برنامه‌ریزی کرده و بر اساس یک برنامه مشخص و زمانبندی شده به انتشار آن اقدام نمایید .
  • محتوایی که برای رپورتاژ استفاده می نمایید را بر اساس مخاطبان خود و هدفی که دارید انتخاب کنید .
  • از تبلیغ مستقیم برند خود دوری کرده و به طور نامحسوس در بین جملات آنرا معرفی و تبلیغ نمایید .
  • گوهر گوهرها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی