اهمیت رپورتاژ آگهی در رتبه بندی گوگل :: کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

استخدام ، آموزش کسب درآمد آنلاین ، کسب پول و ثروت ، درآمد اینترنتی آسان ، کسب درآمد راحت ، کسب پول میلیونی ، کسب سرمایه میلیاردی

اهمیت رپورتاژ آگهی در رتبه بندی گوگل

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ب.ظ

اهمیت رپورتاژ آگهی در رتبه بندی گوگل

وقتی در مورد بهینه­‌سازی یک سایت صحبت می­شود اولین چیزی که معمولا به ذهن هر کسی می­رسد و مسئول بهینه­‌سازی سایت به سراغ آن می­رود رپورتاژ آگهی است. این روش تبلیغاتی به دلیل ایجاد تاثیرات عمیق و قوی بر مخاطب به خاطر ماهیت آن و همچنین تاثیر آن در رتبه سایت در موتورهای جستجو، از اهمیت بسیاری برخوردار است. اما جالب است بدانید اغلب صاحبان کسب و کار اینترنتی با این موضوع آشنایی کافی ندارند و معمولا چیستی رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو برایشان جای سئوال دارد. در ادامه­ی این متن شما علاوه بر آشنایی با مفهوم رپورتاژ آگهی و نحوه انتشار آن در سایت­های معتبر، با نکاتی روبرو خواهید شد که به شما کمک می­‌کند تا بتوانید یک تبلیغ استاندارد با بیشترین اثرگذاری بر سئو سایتتان را تهیه کنید.

معمولا اولین فرآیند تبلیغاتی که به ذهن مسئول بهینه‌سازی یک سایت می رسد رپورتاژ آگهی است.

این روش تبلیغاتی با تاثیرات عمیق و قوی بر مخاطب به خاطر ماهیت آن  از اهمیت بالایی برخوردار است .

همچنین با این روش می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ، به یکباره تا چند صد پله ارتقا دهید . ولی متاسفانه اغلب صاحبان کسب و کارهای  اینترنتی این موضوع را نمی دانند و با تاثیرات آن بر سئو سایت آشنا نیستند .

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری یکی از موثرترین شیوه­ های تبلیغاتی است که صاحبان کسب و کار اینترنتی، محتوای سئو شده بسیار موثری را که شامل یک پیام تبلیغاتی هدفمند است را در سایت­های معتبر منتشر می­کنند. از ویژگی­‌های بارز این نوع محتوا می­توان به داشتن لینک­های معتبر و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار مورد نظر اشاره کرد. از آنجاییکه لینک­های داده شده در متن رپورتاژ آگهی عموما موجود و برای همیشه در دسترس بوده و به نوعی اعتبار دائمی داشته و ماندگار هستند، این روش تبلیغاتی از دیگر روش­ها موثرتر شناخته شده است. بنابراین به این نوع تولید محتوا که شامل کلمات کلیدی هدف با لینک­های معتبر است و در سایت­های دیگر منتشر می­شود، رپورتاژ آگهی می­‌گویند.

یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی در حال حاضر است .

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ، سعی می کنند تا محتوای سئو شده بسیار موثر که حاوی پیامی تبلیغاتی و هدفمند است را در سایت های معتبر انتشار دهند .

ویژگی‌های یک محتوا و متن متناسب با رپورتاژ آگهی

  • داشتن لینکهای معتبر
  • کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار مورد نظر

به دلیل وجود لینک هایی در رپورتاژ آگهی که معمولا در متن وجود دارند و برای همیشه در دسترس هستند ، این روش تبلیغاتی از دیگر روش ها تاثیرگذارتر است.

این نوع تولید محتوا که شامل کلمات کلیدی و لینک هایی به سایت هدف می باشد و در سایت های پربازدید منتشر می شود را رپورتاژ آگهی می نامند .

اثرات رپورتاژ آگهی بر سایت

هر رپورتاژ آگهی شامل کلمات کلیدی مشخص و در راستای هدف شماست که با لینک­های دائمی به محتوای سایت شما ارجاع داده می­‌شود. از آنجاییکه هر کدام از این لینک­‌ها می­تواند کاربران را به سایت شما هدایت کند، با بالا رفتن آمار بازدید از سایت شما، می­توانید به این شکل توجه موتورهای جستجو را جلب کنید. وجود لینک­‌هایی با انکرتکست کلمات کلیدی مهم در راستای اهداف سایت شما در متن آگهی که همیشگی نیز هستند، اعتبار شما را در آن کلمات کلیدی بالا می­برد. به این ترتیب رپورتاژ آگهی به سئو سایت شما کمک می‌­کند تا در رتبه­‌ی بالاتری قرار گیرد و به این شکل تاثیر مستقیم خود را بر سئوی سایت شما می­گذارد.

این روش بر خلاف شیوه ­هایی مثل لینک­سازی با پاپ­ آپ یا خرید بک‌لینک‌­های متنی که در سایت­های اسپم وجود دارند نه تنها برای سایت شما ضرر ندارد بلکه عامل افزایش اعتبار سایت شما نیز خواهد بود. امروزه موتورهای جستجو با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به سال­های پیش به تحلیل بک‌­لینک­های یک سایت می­پردازند و علاوه بر تعداد بک‌­لینک­ها، به اعتبار و جایگاه آنها در سایت نیز توجه می­کنند و به این شکل رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین روش­های تبلیغاتی برای گرفتن لینک­‌های خارجی می­شود. از طرفی اگر سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی از آمار بازدیدکنندگان خوبی برخوردار باشد، مطمئنا این شیوه تبلیغات مزیت­‌های دیگری نیز خواهد داشت که در ادامه می­خوانید.

وقتی شما پیام تبلیغاتی خود را در یک سایت پربازدید قرار می دهید ، مطمئنا میزان بازدید از سایت شما به واسطه آن سایت بالا می رود و با بالا رفتن آمار بازدید از سایت شما ، توجه موتورهای جستجو  به سایت شما جلب می شود .

و این یکی از دلایل مهم بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل و یکی از نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی محسوب می شود.

رپورتاژ آگهی ، متفاوت از روش هایی همچون لینک سازی با پاپ آپ یا خرید بک لینک‌های متنی می باشد که در سایت های اسپم  وجود دارند و برای سایت شما ضرر دارند .

رپورتاژ آگهی باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد .

قوانین گوگل تغییر نموده و با دقت و حساسیت بیشتری به تحلیل بک لینک های یک سایت می پردازد و علاوه بر تعداد بک لینک ها ، توجه آن ها به اعتبار و جایگاه سایت معطوف شده است .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۱۹
  • ۱۱۳ نمایش
  • گوهر گوهرها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی