7 شغل پولساز اینترنتی در ایران :: کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

استخدام ، آموزش کسب درآمد آنلاین ، کسب پول و ثروت ، درآمد اینترنتی آسان ، کسب درآمد راحت ، کسب پول میلیونی ، کسب سرمایه میلیاردی

7 شغل پولساز اینترنتی در ایران

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۴۹ ب.ظ

7 شغل پولساز اینترنتی در ایران

مشاغل پول ساز و کسب درآمد از اینترنت پردرآمد در ایران بسیار زیاد هستند و شاید اگر بخواهیم آنها را فهرست وار بیان کنیم به بیش از صدها شغل اینترنتی برسد ولی بر اساس ضرب المثل مشت نمونه خرورار است در اینجا هفت تا از مشاغل اینترنتی و تا حدودی ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت را جهت آشنایی آوردم امیدوارم مورد توجه قرار گیرد. برخی از مشاغل پردرآمد و پولساز اینترنتی در ایران عبارتند از:

1-  فروش فالوور و لایک اینستاگرام

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پردرآمد فروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد  . میزان درآمد از سیستم بسیار بالا میباشد . شما با راه اندازی این سیستم خیلی ساده میتوانید به درآمد بالایی دست پیدا خواهید کرد . میزان سقف درآمد زایی از این سیستم می تواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد .

همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی می‌باشد  که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی نیاز ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خود  راه اندازی کنید .

اگر این سیستم را راه اندازی کنید قطعا با روزی 2 الی 3 ساعت کار در منزل به درآمد باور نکردنی دست پیدا خواهید کرد .

میزان درآمد زایی از این سیستم 100 درصدی است اگر همان گونه که به شما آموزش میدهیم عمل کنید قطعا نتیجه ی مطلوب را میگیرید و به استقلال مالی دست پیدا خواهید کرد . باید راههای کسب درآمد از اینستاگرام را یاد بگیرید و آن را طبق اصول اجرایی کنید.

2-  طراحی سایت

یکی دیگر از شغل های اینترنتی پردرآمد و پرسود که در سطح جهان خیلی طرفدار دارد طراحی سایت میباشد . البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست شما برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های رایگان و cms  های رایگان استفاده کنید .

مهارت طراحی سایت اصلا نیاز به بلد بودن علم برنامه نویسی مثل Html , Css, js ,php و … ندارد . شما دوستان عزیز خیلی راحت می توانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت انجام بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید در گوگل یا سایت ما جستجو کنید.

3- خرید و  فروش دامنه

یکی دیگر از شغل اینترنتی خرید و فروش دامنه میباشد . افراد زیادی هستند که از خرید و فروش دامنه به درآمد اینترنتی بسیار بالایی رسیده اند و این شغل به زمان و سرمایه کمی نیاز دارد . شما دوستان عزیز می توانید با قیمت بسیار پایین یک دامنه را خریداری کنید  و آن را با قیمت بالاتری برای فروش قرار دهید برای این کار لازم است در سایت های حراج دامنه عضو شوید .

4- همکاری در فروش

در این روش می توانید با فروش محصولات سایت های دیگر در  سایت خود به ازای هر فروش پورسانت و مبلغی را دریافت کنید همان طور که گفتم شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی میتوانید محصولات دیگران را در سایت خود بفروشید و به ازای هر فروش مبلغی را از ان سایت دریافت کنید .

5- طراحی قالب و افزونه وردپرس

یکی دیگر از شغل اینترنتی پردرآمد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی میباشد . اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب آشنا هستید خیلی راحت میتوانید به درآمد بسیار بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید .

میتوان گفت این شغل اینترنتی میتواند به عنوان سرمایه باشد .شما هر قالبی را که طراحی می کنید می توانید در مارکت های ایرانی و خارجی ان را قرار دهید و بفروشید البته شما از این طریق می توانید درآمد دلاری هم کسب کنید .

شما با طراحی چند قالب و افزونه وردپرس حرفه ای  و انتشار آن در بازار اینترنتی ایران و جهان مثل تم فارست و… خیلی راحت به درآمد بسیار بالایی خواهید رسید .

6-  خرید و فروش سایت

یکی دیگر از شغل های اینترنتی خرید و فروش وبسایت میباشد . البته این یکی از ایده های کسب درآمد اینترنتی پولساز همیشه پرسود محسوب می شود. برای درک این مدل کسب و کار اینترنتی فرض کنید شما در زمینه ی املاک و ساخت و ساز فعالیت میکنید ، کسی که خانه را با قیمت پایین تری خریداری میکند و پس از بازسازی و تعمیرات آن خانه را با قیمت بالاتری می فروشد .

برای شروع این کار میتوانید از سایت هایی شروع کنید که  در flippa.com ثبت شده اند . با کمی جستجو می توانید سایت های دیگری که در این زمینه فعالیت دارند را پیدا کنید.

7- وبلاگ نویسی تخصصی

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با هزینه ی کم وبلاگ نویسی تخصصی میباشد . اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد .شما با نوشتن موضوعات خاص و با ایجاد یک وبلاگ برای خودتان می توانید به درآمد بالایی برسید .

طراحی یک وبلاگ نیاز به دانش خاصی ندارد و شما میتوانید خیلی راحت و ساده یک وبلاگ خیلی حرفه ای برای خود ایجاد کنید . اگر زمان تایپ کردن دارید میتوانید با تایپ کردن به درآمد بسیار بالایی در ماه برسید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۸/۲۳
  • ۱۳۰ نمایش
  • گوهر گوهرها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی