اهمیت رپورتاژ آگهی در رتبه بندی گوگل
اهمیت رپورتاژ آگهی در رتبه بندی گوگل
وقتی در مورد بهینهسازی یک سایت صحبت میشود اولین چیزی که معمولا به ذهن هر کسی میرسد و مسئول بهینهسازی سایت به سراغ آن میرود رپورتاژ آگهی است. این روش تبلیغاتی به دلیل ایجاد تاثیرات عمیق و قوی بر مخاطب به خاطر ماهیت آن و همچنین تاثیر آن در رتبه سایت در موتورهای جستجو، از اهمیت بسیاری برخوردار است. اما جالب است بدانید اغلب صاحبان کسب و کار اینترنتی با این موضوع آشنایی کافی ندارند و معمولا چیستی رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در سئو برایشان جای سئوال دارد. در ادامهی این متن شما علاوه بر آشنایی با مفهوم رپورتاژ آگهی و نحوه انتشار آن در سایتهای معتبر، با نکاتی روبرو خواهید شد که به شما کمک میکند تا بتوانید یک تبلیغ استاندارد با بیشترین اثرگذاری بر سئو سایتتان را تهیه کنید.
معمولا اولین فرآیند تبلیغاتی که به ذهن مسئول بهینهسازی یک سایت می رسد رپورتاژ آگهی است.
این روش تبلیغاتی با تاثیرات عمیق و قوی بر مخاطب به خاطر ماهیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است .
همچنین با این روش می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ، به یکباره تا چند صد پله ارتقا دهید . ولی متاسفانه اغلب صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این موضوع را نمی دانند و با تاثیرات آن بر سئو سایت آشنا نیستند .
رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی است که صاحبان کسب و کار اینترنتی، محتوای سئو شده بسیار موثری را که شامل یک پیام تبلیغاتی هدفمند است را در سایتهای معتبر منتشر میکنند. از ویژگیهای بارز این نوع محتوا میتوان به داشتن لینکهای معتبر و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار مورد نظر اشاره کرد. از آنجاییکه لینکهای داده شده در متن رپورتاژ آگهی عموما موجود و برای همیشه در دسترس بوده و به نوعی اعتبار دائمی داشته و ماندگار هستند، این روش تبلیغاتی از دیگر روشها موثرتر شناخته شده است. بنابراین به این نوع تولید محتوا که شامل کلمات کلیدی هدف با لینکهای معتبر است و در سایتهای دیگر منتشر میشود، رپورتاژ آگهی میگویند.
یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی در حال حاضر است .
صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ، سعی می کنند تا محتوای سئو شده بسیار موثر که حاوی پیامی تبلیغاتی و هدفمند است را در سایت های معتبر انتشار دهند .
ویژگیهای یک محتوا و متن متناسب با رپورتاژ آگهی
- داشتن لینکهای معتبر
- کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار مورد نظر
به دلیل وجود لینک هایی در رپورتاژ آگهی که معمولا در متن وجود دارند و برای همیشه در دسترس هستند ، این روش تبلیغاتی از دیگر روش ها تاثیرگذارتر است.
این نوع تولید محتوا که شامل کلمات کلیدی و لینک هایی به سایت هدف می باشد و در سایت های پربازدید منتشر می شود را رپورتاژ آگهی می نامند .
اثرات رپورتاژ آگهی بر سایت
هر رپورتاژ آگهی شامل کلمات کلیدی مشخص و در راستای هدف شماست که با لینکهای دائمی به محتوای سایت شما ارجاع داده میشود. از آنجاییکه هر کدام از این لینکها میتواند کاربران را به سایت شما هدایت کند، با بالا رفتن آمار بازدید از سایت شما، میتوانید به این شکل توجه موتورهای جستجو را جلب کنید. وجود لینکهایی با انکرتکست کلمات کلیدی مهم در راستای اهداف سایت شما در متن آگهی که همیشگی نیز هستند، اعتبار شما را در آن کلمات کلیدی بالا میبرد. به این ترتیب رپورتاژ آگهی به سئو سایت شما کمک میکند تا در رتبهی بالاتری قرار گیرد و به این شکل تاثیر مستقیم خود را بر سئوی سایت شما میگذارد.
این روش بر خلاف شیوه هایی مثل لینکسازی با پاپ آپ یا خرید بکلینکهای متنی که در سایتهای اسپم وجود دارند نه تنها برای سایت شما ضرر ندارد بلکه عامل افزایش اعتبار سایت شما نیز خواهد بود. امروزه موتورهای جستجو با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به سالهای پیش به تحلیل بکلینکهای یک سایت میپردازند و علاوه بر تعداد بکلینکها، به اعتبار و جایگاه آنها در سایت نیز توجه میکنند و به این شکل رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی برای گرفتن لینکهای خارجی میشود. از طرفی اگر سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی از آمار بازدیدکنندگان خوبی برخوردار باشد، مطمئنا این شیوه تبلیغات مزیتهای دیگری نیز خواهد داشت که در ادامه میخوانید.
وقتی شما پیام تبلیغاتی خود را در یک سایت پربازدید قرار می دهید ، مطمئنا میزان بازدید از سایت شما به واسطه آن سایت بالا می رود و با بالا رفتن آمار بازدید از سایت شما ، توجه موتورهای جستجو به سایت شما جلب می شود .
و این یکی از دلایل مهم بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل و یکی از نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی محسوب می شود.
رپورتاژ آگهی ، متفاوت از روش هایی همچون لینک سازی با پاپ آپ یا خرید بک لینکهای متنی می باشد که در سایت های اسپم وجود دارند و برای سایت شما ضرر دارند .
رپورتاژ آگهی باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد .
قوانین گوگل تغییر نموده و با دقت و حساسیت بیشتری به تحلیل بک لینک های یک سایت می پردازد و علاوه بر تعداد بک لینک ها ، توجه آن ها به اعتبار و جایگاه سایت معطوف شده است .
- ۹۹/۱۰/۱۹
- ۱۶۵ نمایش