حکایت عتیقه ، گنج یابی و کشف دفینه :: کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی و خانگی ، استخدام

آموزش کسب و کار اینترنتی ، یافتن کار و شغل ، استخدام ، کسب درآمد خانگی

استخدام ، آموزش کسب درآمد آنلاین ، کسب پول و ثروت ، درآمد اینترنتی آسان ، کسب درآمد راحت ، کسب پول میلیونی ، کسب سرمایه میلیاردی

حکایت عتیقه ، گنج یابی و کشف دفینه

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ب.ظ

حکایت عتیقه ، گنج یابی و کشف دفینه

در مطلب زیر یک داستان واقعی از سرنوشت کسانی که قصد پیدا کردن غیرمجاز گنج را داشتند را شرح دادیم.

گنج یابی و کشف عتیقه ها,دفینه یابی,گنج یابی,پیدا کردن گنج,جویندگان گنج,آموزش گنج یابی,آموزش پیدا کردن طلا,آموزش پیدا کردن دفینه,آموزش باستان شناسی,نشانه های گنج,رمزیابی گنج,کتاب میراث ذرین,نشانه های مکان دفینه,نشانه های مکان گنج,علائم گنج,رمزگشایی دفینه,تحلیل نشانه های گنج,راه رسیدن به گنج,راه رسیدن به طلا,نقشه گنج,دفینه یابی,گنج یابی,گنج یابی و کشف عتیقه,زیرخاکی,آموزش گنج یابی,آموزش دفینه یابی,گنج های ایران,ساروج

گنج هر کشور میراثی از گذشتگان آن کشور است و متعلق به تمامی مردمان آن سرزمین و ایران هم سرزمین گنج های گمشده ای است که میراث ذرین و پرافتخار گذشتگان است.

چندین سال پیش هفت مرد که رویای پولدارشدن را در سر داشتند، تصمیم گرفتند تا در یکی از محله های میدان محمدیه که خیلی ها گفته بودند در آنجا گنج وجود دارد، شروع به گنج یابی و کشف عتیقه ها کردند.

آن ها برای دفینه یابی یک باند را با نقشه های بسیار دقیق برنامه ریزی کردند.

هشت مرد خوب می دانستند که در حوالی میدان محمدیه در گذشته کاروانسرایی وجود داشت که در زیرزمین آن گنجی افسانه ای وجود دارد.

آنها تصمیم گرفتند با استفاده از وسایل گنج یابی و کشف عتیقه های بسیار مدرن کار حفاری زیرزمینی از داخل بنگاه مسیح که نزدیکترین مسیر تا گنج بود آغاز شود.

آنها ابتدا یک دستگاه گنج یاب مدرن را خریداری کردند و حفاری آغاز شد.

در شب با خلوت شدن محوطه بنگاه تلاش اعضا باند آغاز می شد. تعدادی مشغول به کار بودند و تعدادی هم کشیک می دادند.

دو ماه از شروع حفاری گذشته بود و تونل چند صد متری حفر شده بود شرایط کار در فضای شبانه بنگاه نامساعد شد و اعضای باند تصور کردند که با ادامه حفاری از آن نقطه به طور قطع راز آنان فاش شده و پلیس پی به حفاری غیرمجاز آنان خواهد برد، به همین دلیل بار دیگر برنامه جدیدی را طراحی کردند و سرانجام تصمیم گرفته شد که با خرید خانه در مسیری نزدیک به محل گنج و تونل حفاری شده از راهی دیگر حفاری را ادامه دهند.

بعد از چند روز این تصمیم گیری منزلی در پشت بنگاه در فاصله دو کیلومتری با میدان محمدیه به خریداری شد و این بار حفاری از دو طرف یعنی از داخل بنگاه و هم از داخل خانه خریداری شده تا رسیدن به مقصد احتمالی گنج ادامه یافت تا بدین ترتیب با سرعت عمل بیشتری کار تونل پایان یابد.

داستان گنج یابی و کشف عتیقه ها و دفینه یابی

ساکنان کوچه نوری در حوالی میدان محمدیه به رفت و آمدهای کامیون ها به داخل محله کوچک با کوچه های باریک در زمان تاریکی هوا مشکوک شدند و متوجه شدند که در مدت زمانی کوتاه دو کامیون خاک از داخل خانه کوچک قدیمی خارج شده و چون اهالی ساخت و سازی را در آن مکان مشاهده نکرده بودند به حفاری زمین مشکوک شده و بدین ترتیب ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ را در جریان این حوادث غیر عادی در آن محله قراردادند.

پلیس ها بعد از اطلاع رسانی با تحت نظر قرار دادن خانه مورد نظر متوجه خاکبرداری و حفاری در آن منزل شدند.

در همین حال اختلافاتی بین کارگران حفار با سردسته های باند رخ داد که باعث شد کارگران به کلانتری مراجعه کرده و ماجرای حفاری اعضای باند را به پلیس اطلاع دهند.

با دادن گزارش به کلانتری و تحقیقاتی که بر روی شکایت اولیه صورت گرفته بود کارآگاهان پلیس مطمئن شدند که با حفاران غیرقانونی که انگیزه آنها مبهم بود روبرو شده اند و به این ترتیب با دستور مقام قضایی دستور بازداشت و بازجویی از آنان صادر شد.

داستان جویندگان گنج

حالا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. منزل مورد نظر تحت محاصره کامل قرار گرفت و ماموران دو متهم پرونده به نامهای علی و حسین که منزل فوق را چندین میلیون بالاتر از قیمت واقعی آن و تنها به دلیل نزدیک بودن به نقطه گنج خریداری کرده بودند در حال حفاری غیرمجاز دستگیر کردند. در بازجویی از داخل منزل متهمان چند قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد. دو متهم دیگر این پرونده به نامهای وحید و مهدی نیز شبانه در مکانی دیگر بازداشت شدند. در بازرسی از منزل این متهمان یک قطعه آبشخور سفالی و یک تکه لوله سفالی آبرسانی مربوط به دوران قاجاریه کشف شد.

با دستگیری سه متهم دیگر این پرونده در عملیات های جداگانه، جویندگان گنج در مراحل بازجویی عنوان کردند که فاصله اندکی تا گنج داشتند و اگر دستگیر نشده بودند به طور قطع به هدفی که ماهها در آرزوی آن بودند می رسیدند.

    • تذکر مهم : برای آشنایی با اسرار گنج یابی و آموزش دفینه یابی به کتاب های (پکیچ آموزش گنج یابی در ایران،  چشم طلایی ، اسرار کاوش ، میراث زرین و به ویژه پکیچ آموزش گنج یابی در ایران) در فروشگاهی که لینک و بنرش در داخل وبلاگ وجود دارد، مراجعه کنید...

       

      مجموعه کامل آموزش گنج یابی در ایران (پکیچ زیرخاکی و گنج مشک آبادی)‎ کاملترین و تنها اثر منحصر به فرد است که تمام منابع موثق آموزشی و کاربردی را یکجا دارد. کاملترین منبع تمام منابع گنج یابی است.


منبع مقاله : http://iranikan.blog.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی